Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Ellie - 21 maj 2008 00:50

Hej, jag har bloggat mycket om min vikt och min mat här ett tag nu. Det har varit jätte skönt att få skriva av sig och prata med en del som verkar ha samma problem som jag.

Jag har däremot egentligen inga riktiga ätstörninga på samma sätt, tror jag. Jag slutade äta pågrund av att jag var ledsen och vill ta ut min ilska på migsjälv för att slippa tänka på allt jag var ledsen över, och hellst skulle jag slippa tanka alls. Att slua äta hjälpte mig faktisk väldigt bra, mina problem är inte slut än, men jag kan inte fortsätta såhär. Jag har blivit beroende av att vara ungrig och jag kan inte alls sluta räkna kalorier, jag fortsätter att gå ner i vikt även om jag inte vill riktigt längre. Jag kräks och får ångest, fastän jag egentligen vill äta. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli så påverkad av att äta lite, men det har blivit en riktig dålig vana.


Jag vill leva ett bra liv

tack för att ni finns alla! min nya blogg heter hard-to-find

Jag kommer inte stämpla någon som av er som fortsätter med det här, för jag vet ju hur jobbigt det är, och jag finns fortfarande kvar och ni får fortfarande komentera ibland om ni vill. Jag vill verkligen lyckas känna mig nöjd med min kropp och det jag äter.


KRAM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards