Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Ellie - 19 maj 2008 21:19

som jag sa innan var inte dagen perfekt. Feber, skakade. Blev tvungen att äta, åt lite linser, "M" tittade på, två flugor i en smäll, blev av med skakningar och han fick se mig äta.  Sedan hade jag kemi. Treffade "O" sedan, han hade mycket viktigt att säga, och jag fick tillbaka mina böcker. Sedan gick jag och tog mig en kopp kaffe och då ringde "N".


Han hade nyss komit ut, och ville bjuda på pizza, jag tackade nej. Då frågade han om jag inte gått och blitt en liten anorektiker. Då belv jag ju bara tvungen att äta. Åt halva, och sa att jag var mätt, det blev accepterat, sedan kräktes jag upp ALLT, det känndes som jag fick upp nästan allt, jag vet att man aldrig får upp allt och att man alltid hinner ta upp kalorier, men det känndes MYCKET bättre.


Förlåt för att jag svek er. 

kram 

Av Ellie - 19 maj 2008 10:10

Idag var inte så lyckad, jag går till skolan och mår sjukt dåligt. Går till skolsyster och talar ut. Urinvägsinfektion eller klamydia, om det är det andra eltenativet blir jag nog ganska ledsen på "M", jag litar på honom till 100%, så jag tror till 100% att det är urinvägsinfektion, eller något annat. Men jag ska testas för båda endå, det kanske är lika bra =).

Ivartfall, när jag skriver "urinvägsinfektion" så tänker ni nog "äckligt", men ni som vet tänker nog "painful" och det är precis vad det är. Jag har ont i huvet med så jag har gått hem. Sitter och dricker apelsin juice utblandat med mycket vatten, det hade jag tilllåtit mig göra även då jag fastar, men inte så mycket som jag gör nu. Men jag känner att jag behöver det, det är bra för både huvudverken och sjukligheten. Fem stora glas är ändå mindre än en dl, alltså mindre än 76 kalorier. Om jag är frisk så jag orkar träna och plugga så är det värt det.

Ska sova lite, se om det blir uthärligt till eftermiddan så jag kan gå till skolan, eller att det iallafall känns bättre imorgon. 

Hoppas ni andra mår bättre än vad jag gör.

kram 

Av Ellie - 19 maj 2008 07:05

Igår va de bror mins konfirmation. Det gick ganska bra, jag hann inte få tråkigt i kyrkan och min små kusiner kom på besök =). Fick äta det som serverades, en macka, men det känndes inte så förfärligt då jag inte hade ätit frukost. Åt sallad till middag dock.

Pratade med mina päron igår med, om min vikt och omatt jag tycker att mamma ställer orimmliga krav på mig. Det var sjukt jobbigt, men slutsatsen blev helt ok. Vi kom fram till att jag inte hade gått ner i vikt utan att jag såg smalare ut för att jag tränar och att det skulle vara svårt att hitta en balans i vilka krav man ska ställa. Och de tycker hellre för höga än för låga. Det betyder att jag inte behöver lyssna på allt.

Det var till och med folk i släkten som tyckte att jag blivit smalare. Jag kanske borde tänka mer på hur jag klär mig, så att det inte syns. Inte för att jag är PINNSMAL, det är jag verkligen INTE. Men så att folk inte merker skilnaden.


Idag börjar fastan, jag tänker köra på buljong och citronvatten i 4-5 dagar. Rebecca ska också.. Och om fler är på så gärna!

kram


thininspo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards