Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Ellie - 15 maj 2008 16:53

Jag var på stan med "M", köppte en klänning att ha på min brors konfirmation. Det var läskigt, alla kläningar i den storleken jag brukar ha var jätte stora. "M" såg beskymrad ut. Sedan hemma sa han att han ville att jag skulle bli frisk, jag sa att jag inte är sjuk. Han sa att om jag inte var det skulle jag kunna äta mat utan att må dåligt över det, dessutom tränar man och pluggar bättre med mat i magen. Jag tänkte ok, han gick hem. Jag började äta, men jag visste mycket väl medan jag åt att det jag hade valt att äta, dricka och till och med sättet att tugga på va gjort för att jag skulle kunna spy upp det mycket lättare sedan. Har kräkts fram till nu, det känndes ändå ganska bra. Men jag är ganska säker på att han har rätt...

Av Ellie - 15 maj 2008 09:45

Hej, jag gick till skolan 2 timmar för tidigt... Helt sjukt, men så tog jag mig till gymmet och tränade lite och nu gick jag hem för att ta en kopp kaffe. Ska vända tillbaka till plugget snart igen.

Den här och den förra dagen var konstiga. Jag har knapt ätit något, men jag är ändå inte hungrig... Brukar inte vara så, det är hemskt! Jag har lika mycket ånget för att jag är mätt nu när jag inte ätit som jag hade innan då jag var mätt då jag åt =/, vill kräkas, men har inget att spy upp. Varför blev det så? kommer det gå över snart? shit jag kommer få en inre kris snart tror jag. Tänker på "M".


När jag somnar står en ängel vid min dörr, presis som förr

och gör att allting ordnar sig

och den blir tryggheten för mig

vem går eldvakt för dig?



Av Ellie - 15 maj 2008 06:31

Min dator fuckade igår, så jag komenterar lite snabbt idag. Hade kursprov i 4 timmar, i franska, känndes bra; hoppas jag får mvg, mamma blir besviken annars. Fick tillbaka np matte A, fick mvg! kännds sjukt bra. mvg i slutbetyg där med.


frukost: grönsaksbuljong (15kcal)

lunch: lite grönsallad (14kcal)

middag: -

mellanmål: 2 koppar kaffe, 2 tuggummin, en flaska citronvatten (12kcal)

totalt: 41 kcal! 


känns bra, hann inte träna igår, kom hem sent, gjorde några situps på rummet bara. Idag ska "M" testas för cance, är sjukt orolig. Har lovat honom att börja äta igen, normalt. Tror inte att jag kan holla det. Kommer bli att jag äter endast då han ser på. Jag vill inte ljuga för honom, men jag vill ju inte heller att han ska gå och oroa sig för mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards