Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Vill inte...

Av Ellie - 15 maj 2008 16:53

Jag var på stan med "M", köppte en klänning att ha på min brors konfirmation. Det var läskigt, alla kläningar i den storleken jag brukar ha var jätte stora. "M" såg beskymrad ut. Sedan hemma sa han att han ville att jag skulle bli frisk, jag sa att jag inte är sjuk. Han sa att om jag inte var det skulle jag kunna äta mat utan att må dåligt över det, dessutom tränar man och pluggar bättre med mat i magen. Jag tänkte ok, han gick hem. Jag började äta, men jag visste mycket väl medan jag åt att det jag hade valt att äta, dricka och till och med sättet att tugga på va gjort för att jag skulle kunna spy upp det mycket lättare sedan. Har kräkts fram till nu, det känndes ändå ganska bra. Men jag är ganska säker på att han har rätt...

 
 
alex

alex

15 maj 2008 17:36

Nja, tror nog det blev lite av ett missförstånd.
Det jag menade var att jag alltså är mot ana. Så att jag skulle skriva om hur man tar hand om sin kropp på ett bra sätt, istället för "enligt" min uppfattning förstöra kroppen som en pro-ana gör
hur tänkte du?

http://www.lovehatereligion.blogg.se

 
Sara

Sara

15 maj 2008 17:38

Kul att du gillar den!:D
Nej tyvärr är det inte jag på bilden, önskar att det var det dock :/ nån dag kanske!:D kram

http://kladdigtejp.bloggagratis.se

 
alex

alex

15 maj 2008 21:35

tycker det är intressant att läsa din blogg, och det jag kan göra för att hjälpa till, det gör jag gärna ;) Goda råd kan man aldrig få för mycket av

http://www.lovehatereligion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellie - 21 maj 2008 00:50

Hej, jag har bloggat mycket om min vikt och min mat här ett tag nu. Det har varit jätte skönt att få skriva av sig och prata med en del som verkar ha samma problem som jag. Jag har däremot egentligen inga riktiga ätstörninga på samma sätt, tror jag. ...

Av Ellie - 20 maj 2008 17:22

Jag är sjukt trött, har inte ätit mkt idag. 42 kcal änsålänge, soppa, tuggumi, kaffe, en halv öl. Ska plugga med "M" sedan, vi funderar på att läsa matte C under sommaren tillsammans och tenta av den så fort skolan börjar igen.  Det är sjukt, jag VIL...

Av Ellie - 19 maj 2008 21:19

som jag sa innan var inte dagen perfekt. Feber, skakade. Blev tvungen att äta, åt lite linser, "M" tittade på, två flugor i en smäll, blev av med skakningar och han fick se mig äta.  Sedan hade jag kemi. Treffade "O" sedan, han hade mycket viktigt at...

Av Ellie - 19 maj 2008 10:10

Idag var inte så lyckad, jag går till skolan och mår sjukt dåligt. Går till skolsyster och talar ut. Urinvägsinfektion eller klamydia, om det är det andra eltenativet blir jag nog ganska ledsen på "M", jag litar på honom till 100%, så jag tror till 1...

Av Ellie - 19 maj 2008 07:05

Igår va de bror mins konfirmation. Det gick ganska bra, jag hann inte få tråkigt i kyrkan och min små kusiner kom på besök =). Fick äta det som serverades, en macka, men det känndes inte så förfärligt då jag inte hade ätit frukost. Åt sallad till mid...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards