Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Ellie - 17 maj 2008 11:59

Hej, gick upp sent idag. 15 kalorier frukost, kommer klara mig genom resten av dagen utan att äta så mycket mer. Ska plugga en del och så ska jag träna. Städa och hjälpa till lite hemma med =).


Igår och iförrgår va jag ganska ledsen. Hade bråkat en del med min mamma. Hon tycker att jag inte gör någonting alls. Jag vet inte riktigt om hon har rätt eller ej. Jag själv tycker jag gör allt så bra som jag bara kan. Men mamma tjatar ju en del och det är helt normalt. Nu är jag ganska glad igen och antagligen kommer det att synas i min blogg med.

Ha det bra allla!

kram 

...

Av Ellie - 17 maj 2008 05:32

"M" sov hoss mig idag. Det gör mig glad. Har fått fläskläpp och strypsår på halsen såg jag nyss. Sådant händer väll men det är första gången jag ser riktigt slagen ut, undra om mamma kommer att säga något.


Annars, Igår var det picknick, det gick helt ok, jag trodde att jag skulle vräka i mig en massa kakor och shit bara för att jag kunde, men så blev det inte! Jag och "M" åt varsin sallad. Ordentlig sallad då faktisk med morötter och ägg och olika sorters grönsaker. Det var det enda jag åt igår, men jag vet att det var en del mer kalorier än va jag brukar äta så det känndes bra att det var så.  Idag lommer bli en lite jobbig dag tror jag, har vaknat alldeles för tidigt.. Men jag skulle mycket väl kunna springa ner och lägga mig brevid hans bleka smala kropp och pussa honom i pannan! Det ni ;) det tror jag att jag  ska göra

ha det bäst!

kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards