Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

trött...

Av Ellie - 20 maj 2008 17:22

Jag är sjukt trött, har inte ätit mkt idag. 42 kcal änsålänge, soppa, tuggumi, kaffe, en halv öl. Ska plugga med "M" sedan, vi funderar på att läsa matte C under sommaren tillsammans och tenta av den så fort skolan börjar igen.

 Det är sjukt, jag VILL bryta min fasta. Jag vill äta, men jag kan inte. Hoppas nästan på att mikael ska tvinga i mig och att jag av någon anledning inte skulle klara av att spy den här gången, behöver verkligen energin för skolan nu. JAg börjar bara skaka av koffein och nikotin ilängden.

Hjälp? 

 
 
Ingen bild

marlin

20 maj 2008 17:50

jag vet inte va jag ska säga förutom att jag verkligen hoppas på att du blir bättre, men underverk händer inte på en gång.

kämpa på!

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellie - 21 maj 2008 00:50

Hej, jag har bloggat mycket om min vikt och min mat här ett tag nu. Det har varit jätte skönt att få skriva av sig och prata med en del som verkar ha samma problem som jag. Jag har däremot egentligen inga riktiga ätstörninga på samma sätt, tror jag. ...

Av Ellie - 19 maj 2008 21:19

som jag sa innan var inte dagen perfekt. Feber, skakade. Blev tvungen att äta, åt lite linser, "M" tittade på, två flugor i en smäll, blev av med skakningar och han fick se mig äta.  Sedan hade jag kemi. Treffade "O" sedan, han hade mycket viktigt at...

Av Ellie - 19 maj 2008 10:10

Idag var inte så lyckad, jag går till skolan och mår sjukt dåligt. Går till skolsyster och talar ut. Urinvägsinfektion eller klamydia, om det är det andra eltenativet blir jag nog ganska ledsen på "M", jag litar på honom till 100%, så jag tror till 1...

Av Ellie - 19 maj 2008 07:05

Igår va de bror mins konfirmation. Det gick ganska bra, jag hann inte få tråkigt i kyrkan och min små kusiner kom på besök =). Fick äta det som serverades, en macka, men det känndes inte så förfärligt då jag inte hade ätit frukost. Åt sallad till mid...

Av Ellie - 17 maj 2008 11:59

Hej, gick upp sent idag. 15 kalorier frukost, kommer klara mig genom resten av dagen utan att äta så mycket mer. Ska plugga en del och så ska jag träna. Städa och hjälpa till lite hemma med =).   Igår och iförrgår va jag ganska ledsen. Hade bråkat en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards